Reddingsdeken Action

Voordat u dit artikel leest, wilt u misschien de website van een belangrijke ACTION online winkelsite bezoeken en meer te weten komen over de reddingsdeken te koop. Als u meer wilt weten over de Primacare Foil Mylar reddingsdeken, ga dan naar de hoofdwebsite van die veilingsite.

Toen ik mijn reddingsdeken bij ACTION voor het eerst kocht, had ik een beetje verwarring over de vraag of het een matrashoes of een deken is. Toen ik thuis kwam, besloot ik om alle beschrijvingen aandachtig te lezen. Ja, ik heb veel nachtkleding of slaap dekens gekocht. Maar de reddingsdeken Action (zoals het ook wordt genoemd) in het bijzonder was iets wat ik naar uit probeerde te proberen.

We kwamen de avond vóór gistermorgen in bed. Ik legde onmiddellijk op het bed. De eigenlijke deken is een beetje dik, wat voelde als een welkome afwisseling.

De meeste reddingsdekens action die ik heb gebruikt lijken te zacht voor bed. Ik vind vaak dat ik in de ochtend gewoon uit bed rolt om wakker te worden.

Reddingsdeken Action
Reddingsdeken Action

Terwijl ik in mijn slaap lag, bedekte de Reddingsdeken langzaam mijn hele lichaam. Het heeft een zeer koele lucht en zelfs een warme geur. De dons Trooster, die is heel comfortabel op mijn bed, blijft plat op het bed.

Ik kon geen verschil voelen in mijn armen, benen of rug. Hoewel ik op mijn rug ben, kan ik niet eens zeggen dat ik slaap.

reddingsdeken kopen action
reddingsdeken kopen action

Eerst dacht ik dat de deken zacht moet zijn om me warm te houden. Maar toen ik op mijn buik lag, voelde de deken echt alsof ik op een koud bed zat.

In een paar minuten, mijn hele slaap leek zeer comfortabel. Ik was niet langer gooien en draaien. Mijn huid bleef net zo gaaf aanvoelen.

reddingsdeken bij action
reddingsdeken bij action

Ik merk niet dat ik begon te jeuken, maar hoewel ik niet wakker met een droge huid, ik heb wakker met wat jeuk. Dus je ziet, deze deken is inderdaad een deken, omdat het het hele lichaam bedekt, maar het houdt je ook koel.

Er zijn een aantal geweldige functies, waaronder de reflecterende kenmerken van de Mylar-isolatie en de rits, die je niet hoeft te trekken om te sluiten. En hoewel het een beetje zwaar is, heeft het veel zakken. Het heeft zelfs een plek voor het plaatsen van uw sleutels en waardevolle spullen wanneer ze niet in gebruik zijn. Deze kenmerken alleen maken deze deken een volledige dekking. 

Een reactie posten

Nieuwer Ouder